Subject: e-veoselehe kasutuselevõtt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 10:52:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

E-veoselehest on räägitud palju, kuid asja lähemalt uurides jääb
ebaselgeks, et kuidas sellega liidestumine täpselt peaks käima.

Ehk siis küsimus, et kui soovime luua liidestuse eFTI teenusega, siis kas
eFTI-värav on Eestis kasutusvalmis ja kust leida vastav spetsifikatsioon,
et logistikasüsteemi sellega otse liidestada.

Tänud ette!

Tervitades,

Märt Silla

Sisask & Silla OÜ

Rohuneeme tee 36, Viimsi Vald, Harjumaa 74001, Estonia

Mobile: +372 5083116 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.cmeng.eu/> www.cmeng.eu

 <http://www.sisasksilla.ee/> www.sisasksilla.ee

This e-mail and any of its attachments are confidential. Any information
contained in this e-mail, incl. personal data, can be processed only by
the correct addressee(s) of this e-mail and only for legitimate reasons.
If you have received this email by mistake, please notify the sender
thereof immediately and delete the received e-mail together with any of
its attachments so that they cannot be restored.